utorak, 4. studenoga 2014.

ŽELIO BIH POSTATI...

ŽELIO BIH POSTATI...

Nema mnogo ljudi koji bi htjeli bit isto što i ja. Zapravo imam 2 različite stvari za što bih želio biti. Ali reći ću vam samo jednu od njih. Želio bi biti gaming youtuber, mislim snimat video kako igraš igrice i zabavljaš se i sam preko par klikova objavit na internet i čekat da ti google ponudi posao to je zakon.I onda kad ti ponudi posao opet igraš igrice snimaš i objaviš...... samo tu je jedan mali problem. Za to trebam imati jako dobro gamersko računalo (mislim igrao bi nešto jače od minecrafta). TAKVA RACUNALA SU SKUPA. Zato jer radi više zahtjevnih procesa odjednom . Evo ako spojim 2 ova računala na kojima sad pišem bilo bi kolko-tolko dovoljno. Ali ok skrenuo sam s teme. Ja zapravo nemam uzora za to, ali pošto pise da ga trebam napisat i zasto, probat čcu se sjetit nekoga.
 20 MINUTA KASNIJE. Evo moj uzor je ajmo rec PewDiePie on radi kao youtuber snimajuci mnoštvo videa. Na dan objavi po 2 videa od 30 min (rijetko) a više snima po 20 ili 10 ponekad.I tako zarađuje, putuje po svijetu zahvaljujuci tome nalazi se s drugim gamerima i odlazi na razna gamerska odrzavanja. i to je to, mslm nije puno al trebalo bi bit dovoljno rečenica. I znam da mi želja nije baš neka ali šta ces svatko sljedi svoje srce. 

2 komentara: